Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja, natuurlijk is dat de bedoeling. De EUSSR wil graag een Russisch, Chinees of Noord-Koreaanse maatschappij - Inzicht in ALLES wat burgers doen. Kennis is tenslotte macht. Ondertussen blijven we gewoon pro-EUSSR stemmen - D66 is te groot. Eu dat inzicht hebben ze al. Ze willen nu alleen het legaliseren en de achterdeur en ramen dicht timmeren
Beschrijf je klacht (Optioneel):