Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:19 door Anoniem

Door Anoniem: Door Bitje-scheef: Fortigate naar Forti-gat. Deze jongens zijn mij even teveel in de media...Ik denk dat Fortinet een sterk overhyped merk is, ik heb het al jaren geleden afgeschoten en ben er niet mee doorgegaan. Te duur en te slecht. Ik heb recent uitgezocht omdat Fortinet zoals een paar andere merken SSLVPN hebben uit gefaseerd en het lijkt erop dat de implementatie van SSLVPN niet aan de hoogste veiligheidsstandaarden voldoet vanwaar de beveiligingsproblemen. Het lijkt me dus dat ze het gewoon niet kunnen of het aan de junior ontwikkelaar overlaten om zoveel als mogelijk te kunnen cashen. Ik vind dat je het wat overdrijft. Ik zie hier nagenoeg alle fabrikanten van firewalls en andere security producten vrij regelmatig voorbij komen. Fortinet komt best vaak voor, maar wordt ook veel gebruikt. Hoe meer iets gebruikt wordt, hoe groter het doelwit en hoe groter de impact. Ik vraag me vaak af hoeveel admin's de moeite nemen om de cookbooks door te nemen en security best practices toe te passen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha