Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:23 door Anoniem

Ik ga liever voor een systeem dat niet crasht na een update. Blijkbaar is er veel vraag naar. Laat weer zien wat een hopeloos OS dit weer is, want er zijn nog maar weinig windows ontwikkelaars en die konden dus niet op andere problemen ingezet worden. Oplossen van OS crashes doe je op een andere manier. DIt is symptoombestrijding.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha