Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Alleenheerserij vanuit de EU, dit zegt meer dan genoeg over de intensies van deze vieze propaganda figuren. Die gasten willen helemaal geen democratie, ze willen geld, corruptie en bovenal; communisme. Het lijkt Putin wel. "Ik ben aan de macht dus doe ik het toch lekker, ondanks alle systemen in plaats die ons moeten beschermen tegen deze vorm van corruptie." Nu snap ik waarom men het de "EUSSR" noemt, de vergelijking gaat tegenwoordig goed op. Het is een communistisch besluit waar we simoelweg geen gehoor aan moeten geven, nu niet en nooit niet. De Nederlandse politiek zou de bevolking gerust moeten stellen door het besluit te maken dat dit er NOOIT in Nederland gaat komen. Laat je vuisten van vrijheid zien Nederland, of zijn we monddood en tandeloos geworden!?
Beschrijf je klacht (Optioneel):