Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:54 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom moet iedereen overal een mening over hebben? Dat is precies de reden waarom die chatcontrole zo gewild is. Wij betalen met zijn allen die professionals of ambtenaren van de EU. Het is daarmee hun probleem, zij moeten het voor ons oplossen. En wanneer zij hun werk goed doen brengt de EU ze nog meer geluk en welvaart. Ik ga er van uit dat geluk is wat iedereen na wil streven.Meningen zijn juist zo belangrijk in een democrarie, en voorkomt dat wij een land zoals Rusland worden. En zolang we onze stem laten horen kunnen we samenwerken en politici in Nederland en mogelijk de rest van de Europese landen stimuleren het beter te doen. Zodra we stoppen met meningen is het snel gedaan... Daarnaast zijn WIJ diegenen die met deze maatregelen moeten leven, politici hebben al een uitzondering voor zichzelf klaarliggen. Bron: https://www.security.nl/posting/838207/%27Europese+ministers+willen+eigen+accounts+uitzonderen+van+chatcontrole%27

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha