Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Als ze beginnen met.... "Geeft u om de arme kinderen in..." Dan zeg ik "Nee" en hang ik op. /-: Hetzelfde geldt wanneer ze aan de deur komen. Dit en soortgelijke argumenten worden gebruikt om mensen emotioneel te saboteren, elk bedrijf dat dit doet wordt op mijn zwarte lijst gezet en kan vanaf dat punt nooit en te nimmer meer een donatie verwachten want die truuc is zo laag... Ik adviseer anderen om hetzelfde te doen.Inderdaad. Dat noemt men ook wel "emotionele chantage", een heel vies spel dat wordt gespeeld door veel van die lui. Dan wordt men aangesproken om iemands schuldgevoel om je leeg te kunnen schudden. Dit betreft vaak "goede" doelen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):