Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Iets wat beveiligingsexperts betwijfelen. moet natuurlijk zijn: Iets wat beveiligingswannebees betwijfelen. Die group staat er al lang bekend om dat ze doen wat ze zeggen. Die shredlogs zijn wel echt. En dat weet een beetje beveiliger met echte kennis van dit dossier ook. Zouden ze dat namelijk niet doen, en ze publiceren alsnog, betaalt er niemand meer. Zo makkelijk is dat. Zelfs dit soort kriminelen hebben hun reputatie hoog te houden. Zo geldt dat ook voor Odido. Als ik me niet vergis, vroegen ze een miljoen. Maar Odido zal het verder een worst wezen wat er met ons en onze gegevens gebeurt. Ze weten dat ze toch niet aangepakt worden door de overheid en overal mee wegkomen. Dus waarom zouden ze zich moe maken?
Beschrijf je klacht (Optioneel):