Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 11:35 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Grutjes daar hebben we de Nexit weer. Weet je hoeveel Britten na 10 jaar Brexit smeken om terug in de EU te kunnen? Meer dan de helft. 60% om precies te zijn, en het heeft al een naam: Breturn. Dit is gelul. Alleen linkse media smeken om terug te gaan in de EU en jij denkt dat zo’n beetje alle Britten dat willen. Het is gelul in de zin dat die 60% niet smeken om aansluiting bij de EU maar simpelweg ervoor zouden stemmen als er weer een referendum zou komen. Maar dat is nog steeds een grotere meerderheid dan destijds voor Brexit koos, dat was toen 52%. Als 52% genoeg was om uit de EU te stappen dan is 60% genoeg om er weer in te stappen. Je lult zelf ook door van 60% "zo'n beetje alle Britten" te maken. Het is ruim de helft, bijna twee derde, niet zo'n beetje alle. En smeken linkse media erom of berichten ze erover en publiceren ze standpunten erover in opiniestukken en redactionele commentaren? Als je standpunt uiten smeken is dan klopt het dus helemaal dat 60% van de Britten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha