Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 11:57 door Anoniem

Door Anoniem: Leuk maar waar blijft Thunderbird voor iOS? Dáár zitten we wél op te wachten namelijk, dit niet. Doneer een aanzienlijk groot geldbedrag aan Thunderbird, en wie weet komt er dan ook snel een iOS / iPad versie. :) https://www.thunderbird.net/nl/donate/

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha