Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:59 door Anoniem

Ze marketingen zich maar lekker tele. Mij kun je alleen nog bellen als je in mijn contacten staat. Ik heb ze nu wel genoeg afgezeken. Zonde van mijn humor en creativiteit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha