Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Tja er is gelukkig geen veto van Metsola dus als een meerendeel het voorstel heeft verworpen van de Eu dan mag hij het niet doordrukken. Anders is hij zelf ik overtreding met de Europese regels. Dus hopelijk hoeven wij ons als burgers geen zorgen te maken dat er Chatcontrolle komt. Mocht hij er wel komen dan zijn er genoeg techneuten die voor chatapps plug-ins kunnen maken bijvoorbeeld waardoor chatcontrolle omzeild kan worden. Of andere apps die op de achtergrond kunnen draaien die dat bewerkstelligen. Alleen jammer dat die hij van jou een zij is. Robetra Dus je hele redenatie zal op los zand aannames gebaseerd zijn. Blijkbaar.
Beschrijf je klacht (Optioneel):