Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:49 door Anoniem

Door Anoniem: Hoezo kan een windowscomputer besmet raken infostealer malware ? Dat zijn toch fantastische computers want de hele overheid gebruikt ze. Zeg dat je niet weet waar je het over hebt, zonder te zeggen dat je niet weet waar je het over hebt maar lekker popijopie probeert te doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha