Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 13:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: #Nexit en wel nu meteen. Die mensen in Brussel zijn helemaal van de pot gerukt. Het is een totalitair en ondemocratisch instituut dat elke dag bezig is onze vrijheden en privacy te slopen. Alles wat men binnen de democratische stelsels van de lidstaten er niet doorheen krijgt regelen ze even handjeklap in Brussel. Vervolgens hebben die EU verordeningen directe werking in de lidstaten en gaan ze boven onze (grond)wet. Zo snel mogelijk eruit voordat we helemaal in een (digitale) gevangenis leven. Grutjes daar hebben we de Nexit weer. Weet je hoeveel Britten na 10 jaar Brexit smeken om terug in de EU te kunnen? Meer dan de helft. 60% om precies te zijn, en het heeft al een naam: Breturn. Brexit heeft voor grotere armoede, dus politieke instabiliteit gezorgd: 5 Prime Ministers in 10 jaar tijd heeft het land 'versleten'. Labour of Conservatives, ze hebben het land tot nu toe niet uit de stijgende armoede en falende economie ten gevolge van de lastige ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha