Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Lekker... Een of ander clubje gaat zich mengen in de uitvoering van je eigen bedrijf. Uiteraard alles op JOUW kosten. Stop met die EUSSR. De enige juiste reactie van microsoft en amazon: per 1 juli trekken we de stekker eruit. Toedeledokie! Maar dat zal wel niet, want ze verdienen er goed aan.
Beschrijf je klacht (Optioneel):