Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2026, 14:16 door Anoniem

Hier heeft de overheid maar 30 jaar over gedaan, doe een beetje dankbaar mensen. Door Anoniem: Ze marketingen zich maar lekker tele. Mij kun je alleen nog bellen als je in mijn contacten staat. Ik heb ze nu wel genoeg afgezeken. Zonde van mijn humor en creativiteit. Gelukkig hebben ze alle gesprekken opgenomen voor 'trainingsdoeleinden'.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha