Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:18 door Anoniem

Hoezo ''..... de voorkeur ....''. Wat is dit voor onzin Er zijn voldoende partijen in NL. Het ontbreekt volgens mij niet aan IT kennis bij BZK, maar iets politiekedoorzettingkracht ??

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha