Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:27 door Anoniem

Door Anoniem: Lekker... Een of ander clubje gaat zich mengen in de uitvoering van je eigen bedrijf. Uiteraard alles op JOUW kosten. Stop met die EUSSR. De enige juiste reactie van microsoft en amazon: per 1 juli trekken we de stekker eruit. Toedeledokie! Maar dat zal wel niet, want ze verdienen er goed aan. De DMA is er juist om jou te beschermen tegen dit soort bedrijven, wees blij en zoek een europese of nederlandse leverancier voor je diensten, dan hoef je daar niet meer druk om te maken, ook niet als ze ooit echt de stekker eruit trekken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha