Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hoezo BIJ VOORKEUR? Dat is de enige setup die twijfelachtig acceptabel is. Elke andere setup is zonder twijfel onacceptabel... Welkom in de wereld van politieke besluiten en onnodige ingewikkeldheden. Nergens zal je op hoog iets terug zien wat een harde beslissing of eis is. Het is altijd 'vaag' en nog open voor eigen interpretatie... Stel een privacy iemand dezelfde vraag als iemand uit de business en je krijgt dan een totaal ander antwoord. Dat is natuurlijk volkomen logisch omdat er twee totaal verschillende belangen zijn.
Beschrijf je klacht (Optioneel):