Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Lekker... Een of ander clubje gaat zich mengen in de uitvoering van je eigen bedrijf. Uiteraard alles op JOUW kosten. Stop met die EUSSR. De enige juiste reactie van microsoft en amazon: per 1 juli trekken we de stekker eruit. Toedeledokie! Maar dat zal wel niet, want ze verdienen er goed aan. Dat zou mooi zijn. Weg met die kapitalisten gebaseerd op winstmaximalisatie. Kunnen we missen als kiespijn met die bullshit banen van ze.
Beschrijf je klacht (Optioneel):