Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 15:12 door Anoniem

Door Anoniem: Zouden er inmiddels al meerdere opsporingsdiensten achter deze groep aan zitten? Het begint nu wel behoorlijk irritant te worden deze groep met mogelijk nogal wat maatschappelijke ontwrichting tot gevolg..... waarschijnlijk is dit een groep in een land zit waar ze niet zomaar opgepakt kunnen worden. bijv rusland. natuurlijk kan er een bevel uitgezet worden maar de kans dat ze uit naar europa of de VS komen is erg klein als je zo iets op je kerfstok hebt

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha