Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hoezo BIJ VOORKEUR? Dat is de enige setup die twijfelachtig acceptabel is. Elke andere setup is zonder twijfel onacceptabel... Dat had ik dus ook. Kenmerk van dit optie-kabinet is dat ze geen keuzes durven te maken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):