Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 15:16 door Anoniem

Door Anoniem: Hoezo BIJ VOORKEUR? Dat is de enige setup die twijfelachtig acceptabel is. Elke andere setup is zonder twijfel onacceptabel... Dat had ik dus ook. Kenmerk van dit optie-kabinet is dat ze geen keuzes durven te maken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha