Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het lijkt me dat deze persoon uit haar functie moet worden ontheven. Inderdaad, dat is de enig juiste reactie om de integriteit van de positie te behouden. Hier stuiten we echter op het probleem, dat de EU het al enige tijd niet zo nauw meer neemt met het bewaken van de eigen integriteit. Zo is het naast zich neerleggen van een bevel van het Europese Hof van Justitie door Ursula von der Leyen om haar SMS-jes betreffende de miljardenaankoop van Pfizervaccins te openbaren ('Pfizergate') een sprekend voorbeeld hiervan. Het intransparante en daarmee mogelijk corrupte gedrag van de voorzitter van de EC, een zeer belangrijke positie, wordt daarmee genormaliseerd. Dit heeft precedentwerking: slecht voorbeeld doet slecht navolgen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):