Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 17:33 door Anoniem

Soeverein maar tegelijkertijd wel willen onderbrengen bij een "nieuwe beheerpartij" oftewel een commercieel bedrijf? Dan blijft je dezelfde ellende houden als waar we nu in zijn beland. Iets dergelijks kritieks zou eigenlijk gewoon genationaliseerd moeten worden, dan is het naar mijn opinie pas echt soeverein, voordat het weer wordt uitbesteed aan een Duits bedrijf of iets dergelijks.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha