Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja, als je van internetoplichting je beroep hebt gemaakt is AnyDesk je koevoet geworden. Maar dat hoeft niet per se. Hij ontkent. De rechter gelooft hem niet maar is er bewijs dat hij AnyDesk gebruikte voor criminele activiteiten?
Beschrijf je klacht (Optioneel):