Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 17:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Zouden er inmiddels al meerdere opsporingsdiensten achter deze groep aan zitten? Het begint nu wel behoorlijk irritant te worden deze groep met mogelijk nogal wat maatschappelijke ontwrichting tot gevolg..... waarschijnlijk is dit een groep in een land zit waar ze niet zomaar opgepakt kunnen worden. bijv rusland. natuurlijk kan er een bevel uitgezet worden maar de kans dat ze uit naar europa of de VS komen is erg klein als je zo iets op je kerfstok hebt Er waren een aantal opgepakt, die kwamen o.a. uit Frankrijk en Canada en zover hackersgroepen werken is dit globaal meestal. Het ergert me niet zozeer dat die groep zo actief is, maar meer hoe makkelijk ze het allemaal laten lijken en meeste gevallen is het Salesforce i.c.m. een phish methodiek. Dan denk ik eerder, waarom is de awarenes training zo balabert en is Saleforce er niet op gaan acteren of verantwoordelijk gehouden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha