Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: God wat een bezigheidstherapie weer.. Hebben mensen nou echt niets beters te doen met hun leven?Dit is wel een heel vaag statement. Op welke mensen doel je precies?
Beschrijf je klacht (Optioneel):