Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: #Nexit en wel nu meteen. Die mensen in Brussel zijn helemaal van de pot gerukt. Het is een totalitair en ondemocratisch instituut dat elke dag bezig is onze vrijheden en privacy te slopen. Alles wat men binnen de democratische stelsels van de lidstaten er niet doorheen krijgt regelen ze even handjeklap in Brussel. Vervolgens hebben die EU verordeningen directe werking in de lidstaten en gaan ze boven onze (grond)wet. Zo snel mogelijk eruit voordat we helemaal in een (digitale) gevangenis leven. Too late.
Beschrijf je klacht (Optioneel):