Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Waarom moet iedereen overal een mening over hebben? Dat is precies de reden waarom die chatcontrole zo gewild is.(..) Nee, dat is niet de reden. De reden is dat Brussel, ondersteund door de bestuurders in de lidstaten, bang is voor bepaalde redenen en die wil kunnen uitschakelen. Ze zijn niet geïnteresseerd in alle meningen, maar alleen in bepaalde, namelijk die kritiek hebben op de EU en op de nationale bestuurders.
Beschrijf je klacht (Optioneel):