Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja ik ben ook tegen deze groep, maar aan de andee kant tonen ze ook aan dat orgainisaties te veel onnodige data opslaan en dat deze hun beveiliging nog steeds niet op orde hebben of serieus nemen. Verder vind ik het wel meevallen m.b.t. e-mailadressen, alsmede namen, adresgegevens en telefoonnummers. De meeste van deze hebben bedrijven ook gewoon op hun website staan. Alleen met deze vier kun je niet zo heel veel. Je kunt ook zo wat maken wat het internet afstruimt en deze gegeven in een data-base voor je zet. Vroeger had je nog de Gouden Gids en het KPN telefoonboek waar ook een hoop in stond zelfs al je wilde je 06 nummer :-) Wat is veel erger vind op vandaag is dat ziekenhuizen, banken e.d. ook om een foto vragen en voor op mijn pasje maar ook voor in hun systeem. Denk maar eens aan de ASN Bank met hun indentificatie plicht. Een bank hoeft geen foto van je te hebben. En ook andere instancies niet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):