Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 19:32 door Anoniem

Geen last van, ik gebruik Firefox en kan ook gewoon reclamevrij JijBuis blijven kjiken dankzij het V2 manifest. Maar blijf vooral Chrome gebruiken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha