Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 19:35 door Anoniem

Door Anoniem: Schaf overheden gewoon af. Stuur 60% van de ambtenaren naar huis. Hun enige werk is namelijk om het leven van burgers zo slecht mogelijk te maken. Elke vorm van privacy of anonimiteit moet worden opgeheven volgens die overheden. Waar bemoeien ze zich mee??? Dit zijn niet de ambtenaren... maar de politieke leiding. Ambtenaren zijn uitvoerenden de keuzes worden niet daar gemaakt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha