Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 19:56 door Anoniem

Door Anoniem: Schaf overheden gewoon af. Stuur 60% van de ambtenaren naar huis. Hun enige werk is namelijk om het leven van burgers zo slecht mogelijk te maken. Elke vorm van privacy of anonimiteit moet worden opgeheven volgens die overheden. Waar bemoeien ze zich mee???Ik spreek je na die tijd nog wel. Wellicht wil je ze dan wel weer terug omdat je er dan pas achter komt dat het iets genuanceerder ligt. Er is meer beter geregeld in Nederland dan dat jij blijkbaar kunt begrijpen want anders zou je deze uitspraken echt niet doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha