Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2026, 20:28 door Anoniem

Door Anoniem: Was dit niet altijd al het geval? Cold calling is al tijden verboden. Verboden of niet er werdt toch gebeld met we nemen weer contact op met een oud klant.... terwijl ik nooit klant ben geweest. sinds een paar jaar is de kvk gestopt met verspreiden van telefoon nummers en scheelde al wat. ik ben blij dat het arbeids tekort weer is opgeheven al die jongens en meisjes van de callcenters kunnen nu echt en eerlijk werk gaan doen ipv iedereen lastig te vallen... Al hebben de afgelopen maand er genoeg een actie gehad om toestemmingen te verzamelen dan wel even snel te scoren...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha