Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 20:28 door Anoniem

Dit gaat de wereld rond, het zou ook gaan gebeuren met de digitale EU identiteit volgens het WEF. Je mag dan alleen nog een telefoon of PC aanschaffen en gebruiken als je je identificeert... Daarom is dit en die EU ID zo'n krankjorum slecht idee.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha