Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Schaf overheden gewoon af. Stuur 60% van de ambtenaren naar huis. Hun enige werk is namelijk om het leven van burgers zo slecht mogelijk te maken. Elke vorm van privacy of anonimiteit moet worden opgeheven volgens die overheden. Waar bemoeien ze zich mee??? Dat wil en doet Trump al. Wordt het daar beter? Een maatschappij wordtbsteeds ingewikkelder. Of je het zonder ambtenaren redt lijkt me onmogelijk.
Beschrijf je klacht (Optioneel):