Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Schaf overheden gewoon af. Stuur 60% van de ambtenaren naar huis. In deze optiek stuur je dus politie, brandweer, hulpdiensten als ambulance, loketdiensten voor je rijbewijs of paspoort, aangifte kind, verhuizing, enz. enz. allemaal naar huis. Wie bepaald van welke percentage wie naar huis moet?
Beschrijf je klacht (Optioneel):