Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 21:00 door cyberpunk

In België hebben we dit al een tijdje. Alle prepaidklanten zijn wettelijk verplicht hun identiteit bekend te maken. Dat gebeurt via onze eID met een PIN-code en kaartlezer. Iemand kan meerdere nummers hebben, maar anoniem is er niet meer bij. https://www.bipt.be/consumenten/telefoon-internet-tv/consumentenbescherming/prepaid-kaarten

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha