Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-06-2026, 23:11 door Anoniem

Door Anoniem: Lekker... Een of ander clubje gaat zich mengen in de uitvoering van je eigen bedrijf. Uiteraard alles op JOUW kosten. Stop met die EUSSR. De enige juiste reactie van microsoft en amazon: per 1 juli trekken we de stekker eruit. Toedeledokie! Maar dat zal wel niet, want ze verdienen er goed aan. Dat doen alle wetgevers. Kijk maar naar Nederlandse wetgeving. bv vwb de arbowetgeving, sociale zekerheid, of APK-keuringen. Ook allemaal op kosten van de werkgever (of soms van jou zelf). Voor het grotere belang van de samenleving, ipv de winstmaximalisatie van de corporaties. Ben je het er niet mee eens, kun je altijd je winkeltje optuigen in de VS. Bij de cowboys en carpetbaggers in het wilde westen wel te verstaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha