Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Overheid afschaffen? Prima, dus ook geen wegen onderhoud meer, geen beheer van stroomnet, water voorziening, gasleidingen, geen politie, brandweer, gezondheidszorg, bescherming tegen machtige buren zoals rusland, geen rechtspraak dus ieder voor zich en god voor ons allen. Waarom zitten er van die 1-zelligen op dit soort websites die denken dat ze weten waar alles over gaat en dan maar blijven kankeren op de overheid, janken om een NEXIT (kijk even naar de Britten na 10 jaar) . Als je dan zo'n slecht leven hebt, bel vooral geen 113 en help de mensheid in hersen capaciteit te verbeteren. Krijg je postuum misschien nog de Darwin award toegewezen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):