Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2026, 10:20 door Anoniem

Door Drs Security en Privacy: Overheid afschaffen? Prima, dus ook geen wegen onderhoud meer, geen beheer van stroomnet, water voorziening, gasleidingen, geen politie, brandweer, gezondheidszorg, bescherming tegen machtige buren zoals rusland, geen rechtspraak dus ieder voor zich en god voor ons allen. Waarom zitten er van die 1-zelligen op dit soort websites die denken dat ze weten waar alles over gaat en dan maar blijven kankeren op de overheid, janken om een NEXIT (kijk even naar de Britten na 10 jaar) . Als je dan zo'n slecht leven hebt, bel vooral geen 113 en help de mensheid in hersen capaciteit te verbeteren. Krijg je postuum misschien nog de Darwin award toegewezen. Jij hebt echt geen idee wat de overheid (ambtenaren) de hele dag aan het doen is. Je hebt zo’n naïef beeld wat je is bijgebracht op school (door de overheid betaald) en gelooft daar heilig in en loopt tegen iedereen aan te schoppen die uit de groep valt en andere dingen zegt. Beetje zielig.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha