Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:21 door Anoniem

Door Anoniem: Dat hadden ze mensen vorig jaar moeten laten wetenm want toen lag de deathline wat anders. Je moest toen geloof ik 30 of 35 euro betalen voor een jaar langer support. Omdat ik dat niet zag zitten heb ik maar een nieuw Windows11 gekocht. Dus de winst hebben ze mooi binnen terwijl dat niet nodig zou zijn van de mensen die dat wel hebben gedaan. Stelletje smeerlappen :-( Computers zijn duur geworden, omdat het geheugen heel duur is. Dus veel mensen stellen de aanschaf van een nieuwe computer uit.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha