Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 10:41 door Anoniem

Ik kan het wel begrijpen dat ze deze middelen gaan inzetten. Londen is een kwaadaardige stad. Ik heb met ze te doen. Alleen monitoren is een ding maar voldoende capaciteit hebben om in te grijpen als het nodig is dat is wat anders. Ze kunnen misschien het leger mobiliseren maar die mogen waarschijnlijk geen politietaken uitvoeren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha