Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ja, en nu? Ik heb zomaar het idee dat de verantwoordelijken niet ontslagen worden. En waarschijnlijk nog een bonus op de koop toe krijgen. Het gaat tenslotte maar om burgers. Je weet wel, de mensen die de belasting betalen. Dus het is allemaal geen probleem. Zodra DIE iets overtreden, ja, DAN breekt de hel los. Maar als ambtenaar heb je niks te vrezen. Glas, plas en alles bleef zoals het was. Welkom in Nederland.
Beschrijf je klacht (Optioneel):