Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Drs Security en Privacy: en dan maar blijven kankeren op de overheid, janken om een NEXIT [Br|N]exit Tien jaar Brexit In het bolwerk van de Brexit overheerst na tien jaar de twijfel: ‘Het is mislukt’ Het [was] dinsdag tien jaar geleden dat de Britten er in een referendum voor kozen de EU te verlaten. Zelfs in Brexit-hoofdstad Boston is het geen reden voor feest. ‘Onwaarschijnlijk dat dit het laatste woord was over de Brexit.’ Bij het tienjarig jubileum van het referendum, door brexiteer Nigel Farage indertijd omgedoopt tot 'Onafhankelijkheidsdag', heerst onzekerheid over de vraag of de keuze wel de juiste was. De regerende Labourpartij haalt de banden met de Europese Unie aan, terwijl de term ‘Rejoin’ steeds vaker klinkt. Uit recente peilingen is gebleken dat bij een tweede referendum 60 procent voor EU-lidmaatschap zou stemmen. [...] reportage vanuit het armoedige Britse Boston door Patrick van IJzendoorn, 23 juni 2026 - is correspondent Groot-Brittannië, sinds 2003 ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):