Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:58 door Anoniem

Het is niet alleen onkunde, het is ook onwil bij de belastingdienst. Welke *randdebiel* (ja, professionele kwalificatie) dacht dat dit een goed idee was, verdient gewoon vervolgd te worden wegens laakbaar - en mogelijk opzetting in strijd met de wet - handelen; elke Nedelander is immers 'verplicht' klant bij de Belastingdienst...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha