Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Wat een hopeloos slecht OS is dit dat het geen bestandsextensies standaard laat zien zodat gebruikers makkelijk gefopt kunnen worden en dat het dan ook nog automatisch malware download en uitvoert na het bekijken van de nepfoto! In de prullenbak er mee. Zo zie je maar dat het wel uitmaakt wat voor OS je gebruikt itt wat de windhozers beweren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):