Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:58 door Anoniem

Wanneer stappen we nou gewoon eens uit die EU? Het is helemaal niks anders dan ellende. 'Men' wil alles van je weten. We betalen voor zuid-Europa. Die euro heet klauwen met geld gekost (wanneer komen die miljarden van Griekenland terug, meneer de Jager??) En wat hebben WIJ er aan?? Democratisch is het echt niet in elk geval. Stop gewoon met die EU. Beter voor Nederland.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha