Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:01 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zou willen dat D66 en consorten zich druk zou maken om alle overheidsinstellingen en de door hun gebruikte datacenters die met grote regelmaat zijn gehackt en platgelegd. Niet te min hun aspiraties en inzet om de burger te bespioneren en af te luisteren, wat ook een datalek is. Gemeentes, justitie, kadaster, regionale belastingdienst, ik lees hier net ook weer over de belastingdienst die adobe analytics gebruikt. kijk op datalekt.nl en constateer dat de overheid het meest aan de beurt is met lekken. AddComm datacenter komt gewoon weg met een ransom aanval, zeerwaarschijnlijk gered door de overheid, anders konden de betrokken overeheid instanties niet meer functioneren, afspraak gemaakt met de criminelen dat er geen data op het darkweb gezet zou worden zo was het antwoord. FVD en ongehoord Nederland mogen mijn bescheiden gegevens die ze hebben delen met heel de wereld. Dat zou niet mogen als ik een D66 lid zou zijn haha, dan zou ik me schamen ! Het Odido lek met 6 miljoen ID's en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha