Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:39 door Anoniem

Ik denk inderdaad dat het zo kan zijn dat de crimineel niet de ernst van deze misdrijven inziet. Misschien ziet hij oplichting vanachter zijn computer en telefoon als een spelletje. Maar als hij bij zijn slachtoffers langsgaat om pasjes en dergelijke op te halen dan moet hij toch beseffen dat hij met echte mensen te maken heeft. Hoe dan ook, wel goed dat er zo af en toe een wordt opgepakt. Zouden ze vaker moeten doen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha