Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2026, 14:52 door Anoniem

Door Anoniem: nutteloos, katvanger Precies! Criminelen zullen een telefoontoestel en een SIM-kaart kopen op naam van / via een dakloze. Onschuldige burgers verliezen weer een stukje van hun (gevoel van) privacy. Overigens vooral gevoel, want als je alleen een 'dom' toestel neemt, of als het je lukt om een de-googled smartphone te gebruiken zonder jezelf alsnog bij allerlei clouddiensten aan te melden, dan staat jouw nummer nog steeds met naam en toenaam in de adresboeken van anderen. En die adresboeken zijn weer ge-upload naar allerlei clouddiensten, vanwaar ze weer geanalyseerd worden door allerlei algoritmes, zowel voor commercieel gebruik als voor inlichtingendiensten, c.q. Palantir.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha